2024.09.27
VILNIAUS MIESTO IKIMOKYKLINIO IR PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO ĮSTAIGŲ VAIKŲ, TĖVŲ (GLOBĖJŲ, RŪPINTOJŲ) IR PEDAGOGŲ KŪRYBINIŲ DARBŲ PARODA ,,RUDENS PAVEIKSLAS“
2024.10.23
RESPUBLIKINĖS IKIMOKYKLINIO IR PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO ĮSTAIGŲ PEDAGOGŲ IR VAIKŲ STEAM KŪRYBINIŲ DARBŲ PARODA
„RUDENINIAI VORATINKLIAI“
RUDENINIAI VORATINKLIAI 2024.10.24
2023-01-09
RESPUBLIKINĖ IKIMOKYKLINIO IR PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO ĮSTAIGŲV VIRTUALI DARBŲ PARODA “VILNIAUS MIESTO ARCHITEKTŪROS VITRAŽAI”
Nuostatai
Paroda „Vilniaus miesto architektūros vitražai
2022-10-03
RESPUBLIKINĖ IKIMOKYKLINIO IR PRIEŠMOKYKLINIO AMŽIAUS VAIKŲ VIRTUALI KŪRYBINIŲ DARBELIŲ PARODA “MANO MYLIMIAUSIAS AUGINTINIS”
Nuostati:
PARODA -„MANO MYLIMIAUSIAS AUGINTINIS“
_____________________________________________
2022-03-20
RESPUBLIKINĖS IKIMOKYKLINIO IR PRIEŠMOKYKLINIO AMŽIAUS VAIKŲ VIRTUALI KŪRYBINIŲ DARBŲ PARODA „MŪSŲ PAUKŠTELIAI GRAŽIAUSI“
Nuostatai:
Respublikinė paroda – Mūsų paukšteliai gražiausi 2022
______________________________________________
2022.03.20
RESPUBLIKINĖ IKIMOKYKLINIO IR PRIEŠMOKYKLINIO AMŽIAUS VAIKŲ VIRTUALI FOTOGRAFIJŲ PARODA “VILNIUS VAIKŲ AKIMIS”
Virtualios fotografijų parodos VILNIUS VAIKŲ AKIMIS_ nuostatai ir priedas
______________________________________________
MOKSLINĖ-PRAKTINĖ KONFERENCIJA
2021 m. kovo 9–10 d. vyko II-oji mokslinė praktinė konferencija „Kai pedagogės žaidžia: naratyvinio žaidimo ir mokymosi metodo taikymas Vilniaus miesto darželiuose“. Joje dalyvavusios pedagogės dalijosi patirtimi, kaip kūrė naratyviniam žaidimui palankią aplinką, su kokiais iššūkiais susidūrė, kaip mokytojos pavirsdavo knygos personažu ir tapdavo vaiko žaidimo draugu.
Konferencijos dalyvius pasveikino Vilniaus miesto mero pavaduotoja Edita Tamošiūnaitė.
Konferencijoje savo patirtimi dalijosi visas būrys darželio pedagogų. Per naratyvinį žaidimą yra realizuojami ir pagrindiniai vaikų raidos, ugdymosi ir mokymosi tikslai. Naratyvinis žaidimų pasaulis paprastai yra įkvėptas vaikų pamėgto literatūrinio kūrinio, dažnai knyga ar pasaka ir pagrindiniai įvykiai yra suplanuojami iš anksto. Naratyvinis žaidimas remiasi improvizacija, todėl žaidėjai perkuria ir savaip interpretuoja žaidimo įvykius, sukurdami savo išskirtinę istoriją. Žaidimams galima naudoti ne tik skirtingas ugdymo įstaigos patalpas, bet ir darželio kiemą, artimiausią mišką ar kitą aplinką, bet ir organizuoti išvykas (traukinyje, muziejuje, miesto sode, parke ir kt.
Konferenciją rengė VDU Švietimo akademija ir VšĮ Vaiko psichologijos centras. Konferencijos partneriai – Vilniaus miesto savivaldybė, Vilniaus miesto švietimo pažangos centras, VDU ŠA Profesinio tobulėjimo institutas. Joje dalyvavo daugiau nei 300 Vilniaus miesto ikimokyklinio ugdymo mokytojų.
Naratyvinio žaidimo ir mokymo(si) metodo taikymo mokymus vedė VDU Švietimo akademijos mokslininkės doc. dr. M. Brėdikytė ir doc. dr. A.Brandišauskienė, bendradarbiaudamos su Vilniaus miesto ikimokyklinio ugdymo pedagogėmis G. Buidydiene, R. Čepiene, A. Draučikaite, L. Girdauskiene ir dr. M. Skeryte-Kazlauskiene.
Mokymuose dalyvavo 10-ties Vilniaus miesto savivaldybės ikimokyklinio ugdymo įstaigų („Ąžuolas“, „Birutė“, „Daigelis“, „Lokiuko giraitė“, „Nykštukas“, „Ozas“, „Pagrandukas“, Santariškių, „Švelnukas“, „Užupiukas“) pedagogės.
_________________________________________
2021.04.01 IKIMOKYKLINIO IR PRIEŠMOKYKLINIO AMŽIAUS VAIKŲ VIRTUALIOS NUOTRAUKŲ PARODOS „GERUMO POEZIJA“ NUOSTATAI